Серед психічних розладів, які зустрічаються в дитячому віці, невротичні розлади складають 65%. Невротичні розлади (невропатія, неврастенія, дитяча нервовість) у дітей проявляється широким спектром клінічних симптомів, серед яких на першому місці стоїть дисфункція і емоційні розлади.
До невротичних розладів належать зворотні емоційні, поведінкові порушення, а також зміни з боку всього організму, що виникають на ґрунті особливостей центральної нервової системи під впливом психотравматичних факторів. Факторами, які сприяють появі виникнення захворювання, є: спадковість, органічне ураження головного мозку на ранніх етапах розвитку, патологічний перебіг пологів і захворювання матері, несприятливий перебіг пологів, пологова черепно-мозкова травма, внутрішньоутробні інфекції, інтоксикації, ослаблення організму дитини і нервової системи у зв’язку з частими застудними захворюваннями, травми. Для дітей властиві вікові особливості невротичного реагування.
Невроз у дітей у ранньому віці (до 2-3 років) зазвичай пов’язаний з фізіологічними причинами. Пізніше, коли формується характер дитини, в дію вступають і психологічні причини. Так, в цьому віці для формування дитини важливі взаємовідносини з матір’ю, їх порушення проявляються у неспокої, здриганні, порушенні сну, харчуванні і травленні (дитина неохоче прикладається до грудей, погано ссе, часто відригує, характерні нестійкість апетиту, закрепи, що змінюються проносами).
В дошкільному віці невротичні прояви виражаються в страхах, станах тривоги, проявах рухових (тіки), поведінкових порушень (бурхливий негативізм, агресія), нетриманні сечі і калу (енурез, енкопрез), таким дітям особливо важко на чомусь зосередитися, вони неспокійні і непосидючі, гіперактивні, постійно здійснюють якісь дії. Під час їжі погано жують і часто випльовують їжу. Діти часто кричать і плачуть без причини, потребують постійної уваги з боку батьків, не можуть залишатися наодинці, не спроможні себе чимось зайняти чи зацікавити.
В молодшому шкільному віці часто виникають стани дизадаптації – страх перед школою, порушення сну й апетиту, млявість, сльозливість, загальмованість в нових обставинах, підвищення температури тіла, болі в животі, не пов’язані з відхиленнями з боку шлунково-кишкового тракту, нав’язливі звички (висмикувати волосся, гризти нігті). Звертає на себе увагу і зовнішній вигляд таких дітей: вони часто бліді, при чому блідість шкірного покриву може швидко змінюватися на гіперемію, зіниці розширені. Характерний нестійкий лабільний пульс, аритмічне дихання. Часто спостерігається підвищення температури тіла.
У підлітків у картині неврозів переважають емоційні порушення, що проявляються в нав’язливих страхах, пригніченому настрої, втраті цікавості до будь-чого, зниженні успішності чи агресивній протестній поведінці.
Слід відзначити особистісні риси дітей, які сприяють виникненню неврозу – тривожність, відчуття незахищеності, внутрішня напруженість, агресивні тенденції, проблеми в спілкуванні. Особистість дитини формується в тісній залежності з близькими дорослими, які її оточують. Сім’я для дитини є моделлю взаємовідносин з однолітками, дорослими в школі, суспільстві. Сімейні відносини можуть створити умови для виникнення психічних травм або сприяти їх зменшенню.
В залежності з певним набором симптомів неврози поділяють на декілька видів:
Невроз істеричний (істерики, падіння на підлогу, крики, ридання);
Невроз астенічний (слабкість, втомлюваність, розлади сну, плаксивість);
Невроз нав’язливих станів. До нього часто відносять і обсесивний невроз (для нього характерні всілякі тіки, судоми, м’язові спазми), і фобічний невроз (страхи темряви, самотності, розлуки з близькими, смерті);
Депресивний невроз – бажання усамітнитися, депресії, пригнічений настрій (найчастіше проявляється в підлітковому віці);
Іпохондричний невроз – страх захворіти, теж часто зустрічається серед підлітків.
У випадку проявів декількох, навіть на перший погляд незначних симптомів, що можуть нагадувати невропатію, слід негайно звернутися до дитячого невролога з метою дообстеження дитини, уточнення діагнозу і призначення адекватного й грамотного лікування.
В «Медичному центрі Берсенєва» працюють кваліфіковані дитячі неврологи, які мають великий досвід роботи з дітьми, яким поставлений діагноз «рання дитяча нервовість». Метамерні підходи в діагностиці і лікуванні дітей з вродженою невропатією сприяють зникненню психоневрологічних розладів і перешкоджають формуванню неврозоподібних станів і психопатій в подальшому. Лікування невропатії у дітей – складне завдання, і відповідальність за позитивний результат лягає і на плечі батьків теж. Від вашої любові, уваги і піклування, а також від виконання всіх лікарських рекомендацій залежить здоров’я і майбутнє вашої дитини.
Записатися на консультацію ви можете за телефоном контакт-центру (044) 238-22-31 або за телефоном дитячого відділення (044)272- 11-82.
Подумайте про майбутнє вашої дитини!
Шевчук Олександр
Майстер Леонід
Куртосманов Станіслав
Білошицький Михайло Андрійович
Дитячий невролог – це лікар, який займається діагностикою і лікуванням захворювань, пов’язаних з ураженням центральної та периферичної нервової системи, а також функціональними порушеннями у дітей.
Саме дитячий лікар-невролог допоможе вам забезпечити гармонійний та правильний розвиток вашої дитини від самого народження. Навіть якщо дитина народилася цілком здоровою, спокійно спить і нормально харчується, консультація дитячого невролога в перший місяць її життя є обов’язковою. Також необхідні регулярні огляди дитячого невролога і в інші періоди життя дитини.
Термін «церебральний параліч» об’єднує групу синдромів, які виникають в результаті недорозвинення або пошкодження головного мозку (часто в поєднанні з пошкодженням спинного мозку в шийному відділі хребта) в пренатальному, інтранатальному і ранньому постнатальному періодах.
Термін «церебральний параліч» об’єднує групу синдромів, які виникають в результаті недорозвинення або пошкодження головного мозку (часто в поєднанні з пошкодженням спинного мозку в шийному відділі хребта) в пренатальному, інтранатальному і ранньому постнатальному періодах.
Перинатальне ураження центральної нервової системи – це ті патологічні стани, які виникають під впливом багатьох негативних факторів, що впливають на ріст і розвиток плоду в перинатальному періоді.
Органічне ураження ЦНС – група нервово-психічних розладів, які розвиваються внаслідок впливу на мозок певних патологічних факторів на різних етапах онтогенетичного розвитку. Ця патологія має безліч варіантів перебігу і різні механізми розвитку.
Під час пологів немовля відчуває неймовірне фізичне навантаження при проходженні по пологовим шляхам. Кісткова система новонародженого відрізняється від кісткової системи дорослої людини – характерною рисою є її гнучкість, щоб без ушкоджень пройти цим шляхом. У зв’язку з цим, у новонароджених малюків ймовірність отримати пологову травму шийного відділу хребта досить висока.
Пологова травма периферичної нервової системи – це пошкодження нервових корінців, нервових сплетінь, периферичних і черепних нервів під впливом зовнішніх механічних факторів під час пологів.
За останнє десятиліття все більшій кількості дітей ставлять діагноз «ЗПР», і ця абревіатура все частіше фігурує в медичних висновках. Статистика невблаганна. І чим раніше буде виявлена затримка психомовленєвого розвитку (ЗПМР) або затримка розвитку мовлення (ЗРМ), тим більше шансів допомогти такій дитині.
За останнє десятиліття все більшій кількості дітей ставлять діагноз «ЗПР», і ця абревіатура все частіше фігурує в медичних висновках. Статистика невблаганна. І чим раніше буде виявлена затримка психомовленєвого розвитку (ЗПМР) або затримка розвитку мовлення (ЗРМ), тим більше шансів допомогти такій дитині.
М’язовий тонус – легке напруження м’язів, необхідне для швидкого їх включення в робочий стан. Саме рівень тонусу визначає готовність м’язового комплексу до виконання рухових функцій. Для кожного періоду розвитку дитини існують фізіологічні норми тонусної активності.
Спинальна м’язова атрофія (СМА) – це тяжке генетичне нервово-м’язове захворювання, яке викликається дефектом у гені SMN 1.
Ген відповідає за синтез білку SMN, який забезпечує виживання мотонейронів – рухових нейронів спинного мозку. У хворих на СМА білка виробляється менше необхідної кількості, а без нього мотонейрони руйнуються. В результаті м’язи не отримують вірних сигналів від мозку, атрофуються та поступово слабнуть, а згодом виникає параліч.
Міопатії – спадкові захворювання, в основі яких лежить ураження м’язового волокна і, як наслідок, виникнення прогресуючої дистрофії (атрофії) м’язів. М’язова дистрофія виникає через порушення біохімічних процесів у самому м’язовому волокні…
Мієлопатія – це неврологічний термін, що застосовується для визначення різноманітних уражень спинного мозку. Зазвичай, мієлопатія має хронічний характер перебігу. Причини ураження можуть бути різними, але всі види мієлопатій мають схожі клінічну картину і симптоми незалежно від етіології.
Ювенільний (підлітковий, юнацький) остеохондроз – це захворювання, в основі якого лежать дегенеративно-дистрофічні зміни міжхребцевих дисків у підлітковому віці. Ці зміни обумовлені швидким ростом підлітків, можливими порушеннями процесу формування скелету, а також неадекватними фізичними навантаженнями на зростаючий хребет. Остеохондроз може розвиватися, якщо дитина часто носить важку сумку чи рюкзак на одному плечі, а також якщо вона довго і неправильно сидить під час навчання в неприродному положенні.
Синдром нав’язливих рухів – це розлад нервової системи у дітей, при якому виникає ряд нескладних повторюваних рухів. До таких рухів відносять смоктання пальців, гризіння нігтів, часте кліпання, розгойдування ногою, хитання чи повороти головою, скрегіт зубами, посмикування плечима, морщення лобу та ін.
Синдром нав’язливих рухів – це розлад нервової системи у дітей, при якому виникає ряд нескладних повторюваних рухів. До таких рухів відносять смоктання пальців, гризіння нігтів, часте кліпання, розгойдування ногою, хитання чи повороти головою, скрегіт зубами, посмикування плечима, морщення лобу та ін.
У міру розвитку ряду природничих наук (генетики, біохімії, ембріології, загальної біології і т.д.) все більше значення надається генетичним факторам, які, як вважають, є причиною більш ніж половини випадків порушень психомовленєвого розвитку. Сюди, перш за все, належить патологія хромосомного набору. На сьогодні відомо більше 200 видів хромосомних аберацій, що обумовлюють затримку психомовленєвого розвитку і розумову відсталість.
У міру розвитку ряду природничих наук (генетики, біохімії, ембріології, загальної біології і т.д.) все більше значення надається генетичним факторам, які, як вважають, є причиною більш ніж половини випадків порушень психомовленєвого розвитку. Сюди, перш за все, належить патологія хромосомного набору. На сьогодні відомо більше 200 видів хромосомних аберацій, що обумовлюють затримку психомовленєвого розвитку і розумову відсталість.
Вегетативні дисфункції – це загальна назва всіх порушень нормальної діяльності вегетативної нервової системи (ВНС), які призводять до «збою» в роботі внутрішніх органів і систем організму.
Вегетативні дисфункції – це загальна назва всіх порушень нормальної діяльності вегетативної нервової системи (ВНС), які призводять до «збою» в роботі внутрішніх органів і систем організму.
Постава – це невимушена звична поза людини, яка залежить від стану хребта, м’язово-зв’язкового апарату, зовнішнього середовища, загального самопочуття, спадковості. Це поняття комплексне, визначається безліччю різноманітних факторів і відображає не тільки фізичний стан людини, а й психічний.
Постава – це невимушена звична поза людини, яка залежить від стану хребта, м’язово-зв’язкового апарату, зовнішнього середовища, загального самопочуття, спадковості. Це поняття комплексне, визначається безліччю різноманітних факторів і відображає не тільки фізичний стан людини, а й психічний.
Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю – це досить поширене захворювання, в основі якого лежить дисфункція центральної нервової системи (переважно ретикулярної формації головного мозку).
Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю – це досить поширене захворювання, в основі якого лежить дисфункція центральної нервової системи (переважно ретикулярної формації головного мозку).
Аутизм – порушення психічного розвитку дитини, що характеризується всебічним дефіцитом спілкування, розладами мовлення і моторики. Термін «аутизм» був введений швейцарським психіатром Ейген Брейлером в 1910 році при описанні шизофренії.
Аутизм – порушення психічного розвитку дитини, що характеризується всебічним дефіцитом спілкування, розладами мовлення і моторики. Термін «аутизм» був введений швейцарським психіатром Ейген Брейлером в 1910 році при описанні шизофренії.
Аутизм – порушення психічного розвитку дитини, що характеризується всебічним дефіцитом спілкування, розладами мовлення і моторики. Термін «аутизм» був введений швейцарським психіатром Ейген Брейлером в 1910 році при описанні шизофренії.
Аутизм – порушення психічного розвитку дитини, що характеризується всебічним дефіцитом спілкування, розладами мовлення і моторики. Термін «аутизм» був введений швейцарським психіатром Ейген Брейлером в 1910 році при описанні шизофренії.
Мовлення – це відображення мислення, це система. Якщо є проблеми з усним мовленням, то будуть труднощі і з оформленням думок, умінням аналізувати, міркувати, вибудовувати логічні ланцюжки, проблеми з читанням і письмовим мовленням. Достатньо порушення в одній мовленнєвій ланці, щоб вся система почала функціонувати неправильно.
Мовлення – це відображення мислення, це система. Якщо є проблеми з усним мовленням, то будуть труднощі і з оформленням думок, умінням аналізувати, міркувати, вибудовувати логічні ланцюжки, проблеми з читанням і письмовим мовленням. Достатньо порушення в одній мовленнєвій ланці, щоб вся система почала функціонувати неправильно.
Мовлення – це відображення мислення, це система. Якщо є проблеми з усним мовленням, то будуть труднощі і з оформленням думок, умінням аналізувати, міркувати, вибудовувати логічні ланцюжки, проблеми з читанням і письмовим мовленням. Достатньо порушення в одній мовленнєвій ланці, щоб вся система почала функціонувати неправильно.
Мовлення – це відображення мислення, це система. Якщо є проблеми з усним мовленням, то будуть труднощі і з оформленням думок, умінням аналізувати, міркувати, вибудовувати логічні ланцюжки, проблеми з читанням і письмовим мовленням. Достатньо порушення в одній мовленнєвій ланці, щоб вся система почала функціонувати неправильно.
О несомненной пользе массажа написано уже немало статей, и уже давно известно, что это одно из средств оздоровления, наряду с занятиями спортом, правильным питанием. Массаж помогает быстро восстановиться после стресса и избежать заболеваний, связанных с постоянным нервным напряжением, обезболивает болевые точки, расслабляет напряженные мышцы.
Якщо Ви відчуваєте, що НЕ справляєтеся зі своїми психологічними проблемами, що життя забарвлене в чорні фарби, якщо Вас нічого НЕ радує і НЕ мотивує, і Ви не знаєте, як собі допомогти – запишіться на консультацію психолога в «Медичний центр Берсенєва».
У «Медичному центрі Берсенєва» всі пацієнти можуть отримати кваліфіковану індивідуальну консультацію сімейного лікаря Петлицької Вікторії Віталіївни, фахівця з багаторічним досвідом роботи в цій галузі.
Вікторія Віталіївна пройшла спеціальну багатопрофільну підготовку за фахом «сімейна медицина».
Нейрофункціональні методи дослідження допомогають неврологу-клініцисту підтвердити діагноз, визначити ступінь та характер ураження, вибрати оптимальну тактику лікування та скоригувати можливості відновлення уражених структур центральної та периферичної нервової системи.
Інфузійна терапія (внутрішньовенне введення в організм розчинів різних лікарських препаратів). На даний час є одним з найважливіших лікувальних заходів, покликаних вирішувати широкий спектр медичних завдань. Даний метод лікування існує з 30-х років XIX століття. Цей спосіб лікування дозволяє досягти швидкого терапевтичного ефекту, так як ліки потрапляють безпосередньо в кров’яне русло, а також дозволяє більш ефективно контролювати його дію.
Кінезіотейпування – це накладення і фіксація на кілька днів на шкірі дитини спеціальних еластичних стрічок з метою забезпечення фізіологічних рухів суглобів і м’язів, активуючи процеси відновлення і контролю над рухом.
Кінезіотейпи – це еластичні бавовняні стрічки, покриті гіпоалергенним клеєм на акриловій основі.
В нашем Медицинском Центре Вы можете получить изготовить индивидуальные ОРТЕЗЫ из термопластичного низкотемпературного материала.
Ортезы — это специальные ортопедические приспособления, предназначенные для коррекции, стабилизации и компенсации нарушений опорно-двигательной системы. Ортезы обеспечивают защиту и разгрузку суставов, создавая для них внешнюю поддержку. Ортезы -незаменимые помощники в лечении и реабилитации.
Нейропсихолог не тільки вивчає зв’язок мозку і психічних процесів, але і знає, які структури мозку і яким чином забезпечують правильну мову, гарну пам’ять і сприйняття, вміння контролювати власну поведінку, утримувати увагу, високу стійкість до стресів, і інше.
Масаж артикуляційного апарату або логопедичний масаж – це метод механічного впливу, який змінює стан м’язів, нервів, кровоносних судин і тканин артикуляційного апарату.
Онлайн консультація
Оплата онлайн
Дякуємо за заявку. Лист з реквізитами для оплати відправлені на зазначену вами пошту
Увага!
Онлайн консультація буде проводиться через Skype, Viber, Whatsapp або Telegram.
Завантажити та встановити Skype на свій комп'ютер ви зможете перейшовши за посиланням https://www.skype.com/ru/.
Якщо ви використовуєте телефон або планшет, скористайтеся додатком:
Оплата пройшла успішно!
Оплата не пройшла. Повторіть будь-ласка ще раз.
Вартість послуги онлайн консультації становить 700 грн.
Сплатіть її будь-яким зручним для вас способом.
Оплата послуги онлайн консультації здійснюється після підтвердження запису.
Дякуємо за заявку. Після обробки ваших даних наш адміністратор зв'яжеться з вами для підтвердження консультації.
Увага!
Онлайн консультація буде проводиться через Skype, Viber, Whatsapp або Telegram.
Завантажити та встановити Skype на свій комп'ютер ви зможете перейшовши за посиланням https://www.skype.com/ru/.
Якщо ви використовуєте телефон або планшет, скористайтеся додатком: