Давайте спочатку розберемо, що таке нейропсихология.
Нейропсихологія виникла на стику медицини та психології. Це розділ психології, що вивчає мозкову організацію психічних процесів: уваги, пам'яті, сприйняття, мови, моторики, мислення, емоційного реагування.
Нейропсихолог не тільки вивчає зв'язок мозку і психічних процесів, але і знає, які структури мозку і яким чином забезпечують правильну мову, гарну пам'ять і сприйняття, вміння контролювати власну поведінку, утримувати увагу, високу стійкість до стресів, і інше.
Нейрокорекція - це спеціально розроблена методика, комплекс корекційно-розвивальних вправ, що дозволяє розвинути «проблемні», що відстають функції головного мозку, які виявлені в процесі нейропсихологічного обстеження.
Визначення можливостей дитини дозволяє розробити індивідуальну програму корекційно-розвиваючих занять, що має на увазі як індивідуальний підбір самих завдань, так і визначення їх кількості та тривалості.
У нашому центрі на кожному занятті застосовується комплексний підхід: поєднанні рухової, когнітивної, дихальної та емоційної корекція. Всі ці методи сукупно сприяють формуванню і розвитку психічних функцій дитини. Поєднання методів підбирається індивідуально відповідно до особливостей розвитку кожної дитини. Особливістю занять в нашому центрі є акцент на ігрових методах, що сприяє підвищенню мотивації та емоційної залученості дитини. Також застосовується поєднання рухової активності з когнітивними процесами. Наприклад: мовна або мнестическая діяльність (форма активності, спрямована на запам'ятовування і відтворення інформації) поєднується з грою в м'яч. Поєднання руху, мови і ритму відкриває можливість для зростання зв'язків між різними функціональними системами.
Корекційно-розвиваючі заняття, що проводяться в нашому центрі, мають дві основні форми:
Базова нейропсихологическая корекція. - розвиток основних психічних функцій (пам'ять, мислення, увагу і просторових уявлень), підвищенню сенсорної чутливості, дрібної моторики
Спеціальна нейропсихологическая корекція, яка застосовує нейрокорекційні методи для подолання труднощів у навчанні. В її рамках корекційно-розвиваючі методи застосовуються для формування базових складових психічних функцій (нейродинамічних показників, міжпівкульних взаємодій, програмування, регуляції і контролю, а також емоційної сфери дитини).
Ці заняття показані дітям з ЗПР (затримка психічного розвитку), ЗРР (затримка мовного розвитку), СДУГ (синдром дефіциту уваги і гіперактивність), ОНР (алалія, дизартрія), дислексією і дисграфією (порушення письма і читання), ДЦП (дитячий церебральний параліч ), РАС (розлад аутистичного спектру), Органічними розладами і труднощами в навчанні.
Перераховані вище діагнози встановлюються дитячим лікарем-неврологом після повноцінного обстеження. За призначенням лікаря-невролога Ви можете записатися на прийом до психолога, логопеда, нейропсихологу Майстер Ксенії Григорівні.